reklama

Tak tento je naozaj môj prvý

Niekedy to musí prísť a jeden z mnohých musí byť aj prvý. V mojom prípade je to tento. Srdce mi búši a v hlave sa mi roja tisíce myšlienok.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Derú sa jedna za druhou. Každá chce byť prvá a každá orignálna. Mozgové závity mi pracujú na plne obrátky. Zvládnem to? Napísať - na začiatok - zopár článkov, ktoré budú mať pozitívny ohlas? Nájde sa aspon niekto kto mi zvýši karmu? Je to zvláštne, ale keď tak človek - teda ja - ide v autobuse má v hlave kopu nápadov ako na to, ale zrazu si neviem vybrať ktorý bude najlepsí. Zaujímalo by ma či má takéto problemy aj profesionálny spisovateľ? Určite áno. Ja chcem napísať len zopár viet, ktoré dajú zmysel a ktorými aspoň čiastočne odhalím svoje myslenie. Nie sú náhodou spisovatelia exhibicionisti? ;-)Je to dosť odvaha odhaliť svoje myšlienky, pocity, či zážitky a čakať čo na to ľudia. Presne na to platí : Ísť s kožou na trh. Ale v dnešnom svete adrenalínových športov, by aj toto mohlo byť istým druhom športu. Hovorím si: Ak to zvládnem, tak možem skúsiť aj lyžovanie - pre mňa je to adrenalínový šport odkedy som zišla - zjazdila kopec chrbtom vpred. Nakoniec som aj tak skončila v jame - ale o tom radšej niekedy inokedy.Takže si dovolím pochváliť samu seba za odvahu a už sa teším na ďalšie články.A samozrejme aj na vaše reakcie.Do začítania priatelia.

Marcela Jutková

Marcela Jutková

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som dieťa v tele dospelej ženy :o) v reálnom živote pracujem ako štátna úradníčka. Kontakt: mystery7(a)azet.sk Zoznam autorových rubrík:  O životeSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu