reklama

Celebrity a my ostatní II.

Čím to asi je, že všetci kritizujeme články, relácie o celebritách, ale keď je možnosť tak si o tom prečítame všetci. Ako som na to prišla?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

Úplne jednoducho, môj článok o celebritách nebol nič moc –si myslím, ale prečítalo si ho viac ľudí ako ktorýkoľvek iný z mojich článkov. Čím to je?

Každý z nás sa dokáže rozčuľovať nad celebritami, ktoré sa na nás valia zo všetkých strán. Kam pozrieme sama celebrita. Na otvorení nového obchodu, diaľnice, na divadelnej premiére. A to nehovorím o všetkých možných a veru aj nemožných periodikách, kde sa vyskytujú. Možno sú tam len preto, že organizátori, šéfredaktori, producenti sa boja. Boja sa, že ich akcia, článok (či dokonca celý časopis), relácia bez celebrít nebudú zaujímavé. Nikto sa nepríde pozrieť na premiéru kvalitnej hry, ak v prvom rade nebude sedieť nejaká celebrita. Nikoho predsa nemôže zaujímať článok v časopise, ak sa pod ním nenachádza fotka a komentár super celebrity. Najlepšie je ak sú tam teda aspoň 3-4 celebrity, aby sa podarilo ulahodiť vkusu čo najširšej masy čitateľov.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Úprimne povedané až sa bojím spomenúť si na všetky televízne programy, súťaže, talkshow, ktoré sú založené práve na účasti celebrít. Takých programov je skutočne dosť na všetkých televíziách, nielen u nás na Slovensku. Zo začiatku si človek sadá k telke, aby sa uvoľnil, popočúval zaujímavé zážitky zo životov, ktoré sa jemu zdajú také vzdialené. Neskôr sa mu zdá, relácia opozeraná, priveľmi prezentovaná v médiách. Tak sa rozhodne prepnúť a skúsiť niečo iné. Po chvíli však zistí, ako sa jednotlivé relácie podobajú. Ako sa v nich striedajú stále tie isté tváre. Človek má niekedy pocit akoby si celebrity rozdelili príbehy zo života, aby sa neopakovali. Ale niekedy nepomôže veru ani to. Skutočne moja najobľúbenejšia situácia je keď sa nejaká celebrita objaví v rôznych reláciách, ale rovnako oblečená a hovorí to isté. Stáva sa to hlavne pri prezentáciách rôznych kníh (teraz bývajú v obľube kuchárske knihy, ale ani životopisné nie sú na zahodenie), cd-čiek a vystúpení (na pobavenie davov samozrejme).

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Len zriedkavo ma zaujímajú cesty do zahraničia, ktoré milým mladým celebritám platia ich priatelia (hokejisti, futbalisti, synáčikovia miliardárov). Nezaujímajú ma ani veľmi príhody zo života typu, čo bolo keď sme cestovali zo zájazdom do Grécka, resp. kto sa vtedy priotrávil, alebo opil.

Nezaujíma ma veru ani to, kde, kto, kedy, komu, za koľko kúpil aké šaty na ples. Je mi jedno ako sa bavili naše celebrity s celebritami z Čiech, z Rakúska, alebo s našimi politikmi na akom plese. Hlavne môžu byť radi, že ma nezaujíma odkiaľ na to čerpali financie (viď super bál jednej firmy, ktorá u nás dosiahla rekordný zisk na trhu mobilnej komunikácie).

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nie. Nemyslite si, že som celkom ľahostajná. Je veľa vecí, ktoré ma zaujíma a ktoré si nenechám ujsť. Ale sú to veci, ktoré zaujímajú asi len mňa. Radšej ich nebudem prezentovať. Pochybujem, že by to niekoho zaujímalo. Otázkou ale je koľkých z nás zaujíma život týchto celebrít? Sú tu ešte takí ľudia? Ak áno, chcela by som vedieť prečo ich to zaujíma. A ak to nikoho nezaujíma, tak som zvedavá prečo je tu toľko celebrít? Kto ich tak okato prezentuje a tlačí všade? Dokonca aj tam kde o ne nie je záujem?

Marcela Jutková

Marcela Jutková

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som dieťa v tele dospelej ženy :o) v reálnom živote pracujem ako štátna úradníčka. Kontakt: mystery7(a)azet.sk Zoznam autorových rubrík:  O životeSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu