reklama

Celebrity a my ostatní

Sem-tam pri prepínaní programov človek nakukne aj na tie, ktoré ho nezaujímajú. Stáva sa to hlavne počas reklamnej prestávky. Aj ja som sa tak minule prepla počas sledovania – ok. ok. priznávam sa – telenovely. A čo uvideli moje očká? Naša verejnoprávna televízia bola na „hriešne“ drahých nákupoch so Zuzanou Belohorcovou.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
Obrázok blogu

Musím úprimne priznať, že spomínaná celebrita, nepatrí medzi moje najobľúbenejšie, to ale neznamená, že som voči nej zaujatá.Je mi v celku jedno čo si robí vo svojom voľnom čase, alebo čo nakupuje, s kým chodí, kde pracuje. Je mi len ľúto, keď ju vidím ako si kupuje „šatičky“ za 30 000,- Sk (a rozplýva sa aké sú romantické, jednoduché, sexi a neviem čo ešte), keď sú ľudia, ktorí nemajú za čo kúpiť deťom školské potreby. Je jasné, že keď si na nich zarobila tak si ich môže kúpiť a aj dovoliť. Ja ju neodsudzujem. Len nechápem STV, že takéto programy vysiela. Myslím, že prezentácie celebrít je dosť aj na súkromných televíziách. Každá má svoje programy na ich propagáciu. STV by mohla nájsť aj niečo zaujímavejšie, čo sa oplatí vysielať.A keď už sme pri tých celebritách všimli ste si, ako sa objavujú v novinách a časopisoch? Stačí ak je s nimi rozhovor v jednom časopise. V priebehu nasledujúcich 2 týždňov sa postupne objavia aj vo všetkých ostatných. Pomaly, ale isto prestávam čítať časopisy, lebo jednu časť tvoria životy celebrít a druhú reklamy na „hriešne“ drahé voňavky a kozmetiku.Škoda, že som len obyčajná žena, čo nepociťuje potrebu mať šaty za 30 000,- Sk ani drahé voňavky, či kozmetiku. Nijako nevytŕčam z radu, ale vôbec mi to nechýba. Som rada, že si svoj život môžem žiť bez toho, aby ma posudzovali cudzí ľudia.

Marcela Jutková

Marcela Jutková

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som dieťa v tele dospelej ženy :o) v reálnom živote pracujem ako štátna úradníčka. Kontakt: mystery7(a)azet.sk Zoznam autorových rubrík:  O životeSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu